Je bent hier: Home » FAQ – Veelgestelde Vragen

FAQ

Veelgestelde Vragen

Alle onderdelen worden vervangen door en er wordt alleen gebruik gemaakt van originele, ongebruikte onderdelen! Enige uitzondering is een scherm vervaning bij iPhone reparaties Daarbij is er een keuze tussen OEM en High Copy…

Dit is een veelvoorkomende vraag. Student Repair Service gebruikt voor alle reparaties originele, ongebruikte onderdelen. Enkel voor iPhone scherm reparatie is er een keuze uit deze twee kwaliteiten.

Uiteraard zijn het allebei perfect werkende schermen, die voor de reparatie zijn getest op werking. Het verschil zit hem in helderheid en stevigheid, en de gehanteerde garantieduur. Wil je in vergelijking met je oude scherm geen stap achter uit gaan? Kies dan voor OEM! Ga je op korte termijn een nieuwe telefoon aanschaffen, of gaat het om een reserve mobiel, dat is het alternatief (Copy scherm) een betere keus en kan je zo ook op op kosten besparen.

Lees hier meer over dit concept, of bekijk meteen het overzicht met alle iPhone scherm reparatie prijzen.

Enkel voor bepaalde iPhone reparaties is op locatie service mogelijk. Je smartphone kan ter plekke worden gerepareerd: bij jou thuis, op de faculteit, op werk, in de bieb of sportschool etc. Zolang er maar een bureau of tafel aanwezig is…

Voor Android SmartPhones is momenteel enkel haal- & brengservice mogelijk: je defecte toestel op gewenste locatie laten ophalen, en meestal binnen een paar uur weer geheel werkend en kosteloos ergens binnen het servicegebied terug krijgen.

Op alle adressen die op de kaart zijn weergegeven is de ophaal- en brengservice geheel gratis.

Voor overige delen in Amsterdam & omgeving geldt een toeslag van maximaal €20,-

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Op alle reparaties heb je standaard altijd 3 maanden garantie. Voor een iPhone schermreparatie met een OEM display geldt echter een garantieduur van 6 maanden. 

Mocht het gerepareerde onderdeel binnen de garantieduur door normaal gebruik niet meer correct functioneren, dan wordt deze  zonder reparatiekosten opnieuw vervangen, waarna de garantieduur nogmaals ingaat. 

Let op: garantie is alleen geldig op vertoon van de bon / factuur van het betreffende apparaat. Verder valt schade door verkeerd gebruik of val schade niet onder de garantie.

In principe kun je bij Student Repair Service voor ieder defect terecht, ongeacht merk of model, voor zowel je Smartphone als Tablet. Staat je gewenste reparatie niet op de site? Het zou best kunnen dat deze gerepareerd kan worden! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Er zijn enkele uitzonderingen, o.a. hele oude modellen waarbij het helaas niet meer rendabel is om ze te repareren.